" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Oct 17, 2010

GLAMNATION


Tanggal 14.10.10 merupakan tarikh yang akan aku ingat selamanya. Pertama kali aku melihat Adam Lambert secara live di Malaysia. Aku rasa amat teruja dan seronok sekali. Pelbagai ujian yang aku hadapi untuk melihat konsert ni. Tetapi, hatiku masih lebih kepada Cik Gaga... =)
Tepat pukul 6 ptg, aku dan Een pergi ke stesyen KTMB Segambut... ke stesyen Bank Negara. Dari Bank Negara kami ambil LRT dari Banhdaraya ke Bukit Jalil. Lebih kurang 30 minit perjalanan. Dah sampai di sana., memang gila-gila seronok... Bila dia keluar, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa semua orang menjerit termasuklah aku dan Een. MySpaceSampai nak terkeluar anak tekak... Terharu pun ada jugak.. MySpace Bila dah abeh, semua orang macam sedih je. Sebab rasanya macam sekejap sangat. MySpace Jadi, semua orang jerit " WE WANT MORE " tiba-tiba dia pun keluar sekali lagi bersama Tommy Joe... dan nyanyi lagu Meet The World. MySpace memang seronok sangat... memang tak boleh lupa lah... MySpace

0 comments: