" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

May 14, 2010

OUTING !!!!!!

today is FRI - 14/5
Aku ngan Azwan dah plan dah... nak gi Mid gi Tropicana Life and beli cd...
Last minit, Tengku ngan Khairin pown ikot... deorang nak beli hadiah hari guru isnin nie...
keteorang gi naek train. lepas solat jumaat about 3 pm, naik train. sampai je kat Mid, terus gi kedai cd kat atas. Alhamdulillah dapat jugak aku beli The Fame Monster!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaa... dua minggu demam kumpul duit... akhirnya yatta!!!!!
* cover depan
* cover belakang * Disc 1

* Disc 2

* Dlm booklet

Pastu gi Tropicana Life (TL) sbb azwan nak beli hadiah kwn dia. aku nak beli penselbox.... akhirnya azwan beli dompet, penselbox, and bag... aku beli penselbox ngan bag je... =P



RM 23.90

Patu gi cari teddy bear.. cari cari cari cari... jumpa kat Living Cabin... RM 60.60 =O...
nak balik tunggu train. sampaije kat stesen Putra tiba2 train stop... pastu dia suruh pasangers kuar... asal????? aku pown tak tau... waktu tu dah nak kol 7 pm. kiteorang terus amek cab balik umah... akhirnya!!!! aku berjaya!!!!

0 comments: