" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

May 2, 2010

Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!???????

Setelah sekian lama aku kumpul duit tak makan sampai demam2. akhirnya aku dapat gak kumpul RM30.Nak buat pe?? haha. Nak beli The Fame Monster by Lady Gaga. sooooo. Pagi tadi dengan penuh semangat bangun tido siap2 nak gi tuisyen. Kat tuisyen blaja3 dalam hati nak balik cepat sbb nak gi bli album tuh. kat sebelah tuisyen je. Aku, Nabil.M, Nabil.H and Razif pegi Popular nak beli album tu. sampai je kat Popular aku terus naik atas ngan Nabil.H. sampai je kat atas. perhhh ramai siot orang kat stu.... aku risau kalu2 ada org bli album tu. =P aku pun terus mencari dan mencari. Aku mula bimbang kerana aku tidak menjumpai album itu. Aku ni pemalu soooooo aku suruh Nabil.M tanye abg tu... aku cuma mengharap dari jauh. Dia tanye rupa-rupanya dah habis.. huaaaaaaaa =(.. mulut pun mula macam burung belatuk.. aku suruh lagi Nabil.M tanye abg tu bila ada lagi.... dia kata minggu dpn... so korang plz doakan aku dpt bli The Fame Monster by Lady Gaga ok...... kalu aku bli korang nak pinjam aku akan pertimbangkan =P AMIN!!!! nangis jom!!!!!!! terpaksa tunggu minggu dpn....

0 comments: