" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Apr 27, 2011

KARNIVAL PENDIDIKAN KAUNSELING KERJAYA 2011

Assalamualaikum~ (Cik Natyla di sebelah aku tengah bising-bising dan Cik Athirah di belakang aku tengah membelek-belek hasil peninggalan Cikgu Hamizah) MySpace

hehehehhehehehe... Aku merepek MySpace

Aku baru saja balik dari SMK SENTUL UTAMA


Buat ape?? ada KARNIVAL PENDIDIKAN KAUNSELING KERJAYA 2011(ZON SENTUL)
Aku dan Cik Natila Fazlina masuk pertandingan MEREKA GRAFIK MULTIMEDIA. Memang best. Walaupun penat tahap ultraman. MySpace Kami diperlukan untuk membuat satu poster menggunakan apa-apa saja perisian yang kami mahir. Kami menggunakan perisian ADOBE PHOTOSHOP CS4 PORTABLE MySpace


Poster yang dibuat perlulah menggunakan gambar-gambar yang disediakan oleh pihak penganjur. 
Lebih kurang 30 lebih gambar yang disediakan oleh pihak penganjur. ( Tapi kan banyak gambar yang diberi kecik-kecik belaka ) 

Dipendekkan cerita, kami dapatlah membuat poster tersebut dengan jayanya. Tapi tak tau lagi dapat tempat ke berapa. Mungkin esok. 

Korang nak tengok tak?? Ini dia MySpace


0 comments: