" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

May 7, 2011

LADY GAGA JUDAS MUSIC VIDEO

Akhirnya, keluar jugak video tu. Katanya 5 Mei 2011 pada 7:30 malam. Tapi selepas aku kaji, rupa2nya tu masa New York. Aku kira2 7 Mei (jumaat) 7:00 pagi. Nasib baek la pagi tu demam. (demam betul tau) Dapat lah aku tengok video tu. Tunggu punya tunggu akhirnya muncul di Channel LadyGagaVevo di YouTube :D


Ni ha~ 







Korang faham tak video dia?

Tak?? Meh aku terangkan.



Judas dan Boy fried Gaga  (yang bawak motor ngan Gaga tu) dalam satu geng motor yang sama. Gaga ialah ex-girlfriend Judas. Bila boyfriend Gaga tau yang Gaga masih ada hati dengan Judas, dia suruh Gaga bunuh Judas. Tapi, Gaga tak mampu nak bunuh Judas sebab dia masih cintakan Judas. Pendek kata, boyfriend Gaga kata "kalau aku tak boleh dapat kau, tak da siapa pun boleh dapat kau" Jadi dengan kuasa yang diberikan kepadanya, dia jatuhkan hukuman rejam untuk Gaga dan akhirnya dia mati.


Sekian ~ :D

0 comments: