" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

May 3, 2011

NIKON D3100

Akhirnya... Setelah beberapa minggu menunggu peluang. Akhirnya aku berjaya membeli senuah camera NIKON D3100. :D


Nikon D3100 merupakan digital SLR yang paling ringan setakat ini. Tapi, walaupun ringan, masih lagi gempak. Kawanku pernah berkata "Kalau pandai, guna apa-apa jenis DSLR pun gambar boleh jadi lawa."
Aku rasa betullah cakap dia. Aku masih lagi dalam proses pembelajaran. Cikgu aku? Encik Syafik lah :D
Buat pengetahuan korang, aku beli camera ni dari dia lah. Sebab dia nak beli camera baru. Jadi, camera ni dia juallah :D

Aku dapat petang tadi. Adalah beberapa gambar yang aku tangkap. Dan ada satu gambar yang aku tangkap menggunakan teknik-teknik yang diajar oleh Encik YouTube dan Encik Syafik :D

Nak tengok??



JANGAN LUPA KOMEn YE :D

0 comments: