" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Mar 10, 2011

EXAM (MAC) MySpace

Assalamualaikum~
ape khabar pembaca semua?? harap-harap sihat lah hendaknya disamping keluarga tercinta.. MySpace

Sekarang tepat pukul 5.30 pagi. Baru saje lepas buat ulangkaji Matematik, Biologi dan Fizik. Agak mengantuk sedikit, tetapi rasanya banyak la jugak yang masuk. [huhuhuhuhuhuhu]

Semalam~
Exam bermula dengan subjek BM, Agama Islam, rehat, BI, Matematik Tambahan. Semua kertas bagi aku di tahap senang kecuali matematik tambahan. Bayangkan, dapat saje kertas exam yang hanya ada 10 soalan membunuh tu, aku seperti MySpace . Memang cemas sangat masa tu. Masa 1 jam seperti 15 minit. HUH!!
Tapi, aku hanay dapat menjawab 3 soalan MySpace . Memang sedih..
Lepas cikgu sudah kutip semua kertas jawapan, aku bangun, tiba-tiba aku menjerit "JOM FAIL BERAMAI-RAMAI" Tak sangka ramai pulak yang tepuk tangan. Termasuklah pelajar kelas sebelah yang mungkin terdengar jeritan aku semasa mereka keluar mengambil beg. MySpace.
Tapi, dalam hati rasa macam ni MySpace .

Untuk menghilangkan tekanan tu, Sarah ajak aku pergi buat donut kat bilik masak. Sebab, masa tu cikgu Hamizah sedang mengajar murid-muridnya memebuat donut. Kamipun join sekali...

Lepas tu balik~
Sekian~
Assalamualaikum~
Nk sambung belajar nie.. MySpace

0 comments: