" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Mar 3, 2011

SMKK vs SMKSH

Assalamualaikum~
(menguaaaaaaap) Maaf, tak cukup tidur ni. Semua sebab Fashion Show Mugler pukul 4:00 pagi tadi. hehehhehe

Kat sekolah~
Tadi ade rehearsal untuk Hari Anugerah Cemerlang Kurikulum SMK Kiaramas 2010. Memang best. Kelas aku kene buat choral speaking :) Then, aku dapat hadiah untuk PMR 7A tu :) Alhamdulillah :)
Rehearsal
Rehearsal
Rehearsal

Waktu petang, ade perlawanan bola di antara pasukan SMK KIARAMAS dan SMK SERI HARTAMAS :D
Memang best. Aku bersorak bagai nak mati. (hahahahhahaha) Alhamdulillah, SMKK menang menewaskan SMKSH dengan 3-1 :)

Lepas tu, balik...

Di rumah~
Tadi sms Cikgu Munirah, tanya dia pasal minggu tekvok. Katanya, ada fashion show :)
Aku sms cikgu, mengatakan yang aku nak jadi music director untuk fashion show tu. Cikgu kata, boleh ajeee.. :D (huhuhuhuhuhuhuhuhu)
Habislah Gaga nanti :)

Sekian sahaja buat hari ini.
Wassalam~

0 comments: