" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Feb 5, 2011

ALMOST OVER

MySpace Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku bercadang nak tukar balik bahasa untuk blog aku ini. Jadi, mulai sekarang aku akan menulis blog ini seskema yang boleh menggunakan Bahasa Melaysia. Mungkin juga aku akan selitkan sedikit 'LOL' dan rakan yang sewaktu dengannya.

Rasanya masih tidak terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina kepada semua yang menyambutnya. MySpace Semoga tahun baru ini akan membawa tuah kepada semua.

Baiklah, aku menulis entry kali ini adalah untuk memberi tahu dunia yang fana ini bahawa cuti hampir tamat. Dan, apabila sekolah dibuka semula, akan ramailah rakan-rakan baikku yang akan berpindah ke sekolah berasrama penuh MySpace . Sedih rasanya. Aku selalu pergi ke sekolah berjalan kakai bersama dengan Fitri Soraya. Tetapi dia akan pindah buka sekolah ini. Dengan siapakan aku ingin pergi ke sekolah nanti?? MySpace . Tidak apalah, itu boleh difikirkan kemudian MySpace .

Memandangkan cuti sekolah yang terlalu lah panjang, guru-guru ada memberikan kerja rumah yang bergunung tingginya. Matematik Tambahan, Matematik, Fizik, Kimia, Biologi dan Sivik. Tidak lupa juga daripada guru kesayangan aku, Cikgu Asri iaitu Bahasa Malaysia. MySpace Alhamdulillah, semuanya hampir siap. MySpace Tetapi masih ada sedikit lagi latihan yang perlu dibuat di atas kertas. hehehe. Oleh kerana, hampir seminggu aku demam, jadi banyaklah kerja tertunggak. MySpace Aku akan juba sedaya upaya untuk menyiapkan nya! Walaupu dengan apa cara sekali pun! MySpace

Rasanya sudah panjag lebar aku membebel untuk entry kali ini.
Baiklah, bye. MySpace

0 comments: