" Don't hide yourself in regret . Just love yourself and your set . I'm on the right track . Baby I was BORN THIS WAY "

Feb 25, 2011

Merentas Desa 2011

Assalamualaikum~ dan Salam 1 Malaysia.. (wahh)

Bulan februari, bulan merentas desa. Korang mesti cakap "eh, cepatnye merentas desa" Kan?? Tahun ni memang agak cepat. Sebab memang tidak diketahui :) Pagi ni bermula seperti biasa, pergi kesekolah dengan pakaian sukan yang lengkap dan beg yang disumbat dengan satu helai t shirt, tuala, hand phone dan ear phone :D

Kami semua dah berpakat nak bawak hand phone dan mendengar lagu semasa berlari. Perhimpunan, cikgu beritahu tang merentas desa alan bermula pukul 9 pagi (masa ke-2) Kami semua naik ke kelas. Bising2!!1 :D

Pukul 9, kami semua turun ke tapak perhimpunan untuk sesi senam erobik. poco-poco pun ada, (hahahahha)
Kemudia, kami dilepaskan mengikut kelas ( kelas 1, 2, 3) Aku berlari perlahan je mula2. Keluar sahaja pagar sekolah, aku pun pasang ear phone sambil berlari. Dan aku pasang lagu yang boleh menaikan  semangat aku untuk berlari. Apa lagi, BORN THIS WAY lah. (hehehehehhehehe) Bagi aku, lagu ini memang menaikkan semangat aku, lagi-lagi part korus. memang berlari sakan part korus. Part lain pelan2 je (hahahahha)

Kami bermula dari sekolah, pusing masjid wilayah dan terus ikut sebelah solaris. Walaupun penat, tetapi memang seronok :D

Selepas habis sesi penyampaian hadiah, kami diperintahkan naik ke kelas semula. Dalam kelas ramai yang buat 'photoshoot' (hehehhe) Kemudian balik :)

Walaupun penat tahap 'gaban' Tapi memang best :)
Sekian~
Wassalam~

0 comments: